2013. szeptember 28., szombat

Prológus

Miley Hill a nevem. Most töltöttem be a 20. élet évemet. Egyedül élek a macskámmal, Mollival. Szinte mondható vagyok magányos farkasnak. Nem szeretem a társaságot, jobb szeretek egyedül lenni egy csöndes szobában, zenét hallgatni, olvasni vagy festegetni, néha gitáromat pengetni és zongorázni.
A családban mindig is én voltam a rossz.. a kivételes és a haszontalan gyerek. De már családom sincsen. Elhunytak egy balesetben amikor 9 éves voltam. A nő vérem lelépett és nem keresett, ezért gyermek otthonba kerültem. Rosszul bántak velem a "társaim". Egyedül voltam ott is, nem voltak barátaim. Életem folyamán mindig örök második voltam és leszek. Szeretnék már végre én is fontos lenni valakinek. Eddig egy senki voltam. De egy nap modellkedni kezdtem, ahol az ének hangomat is felfedezték. Kis idő elteltével csöpp hírnevet is szereztem.. Viszont egy munkai vacsorán a jó hírem kudarcba fulladt. Méghozzá elég durván. Akkor valamit nagyon elrontottam és ha lehetne visszacsinálnám, de hiszen nem a mesében vagyunk. Még csak meg sem közelíti a mesebeli életet. Ez a valóság! A kegyetlen valóság.. Találkoztam egy sráccal Paul Parker-nek hívják, aki, helyes és jó humorú.. egy adott idő után pedig védelmező és egyszerűen tökéletes. Jól ment minden, majd járni kezdtünk. Viszont ő is olyan tapló, hazug és önző, mint a többi férfi. Kihasznált és becsapott. Elvesztettem ez által minden önbizalmam és erőmet. Végig azon voltam, hogy elfelejtsem Pault. Egy ilyen sikertelen kapcsolat után mit tudnék csinálni? Az egyik fél mindig jól megszívja.. és ezúttal én voltam az a bizonyos másik fél. Napok múltán a fájdalmam enyhült és fotózásra indultam, ahol váratlan találkozás ért.. egy fotóssal, úgynevezett Brant Turner-el. Ő volt az első szerelmem, a gyermekkori NAGY SZERELMEM csupa nagybetűvel. A dolgok jól haladtak a "régi baráttal". Már-már túlságosan is jól... Én és Brant lefeküdtünk, amit egyikünk sem tartott olyan ész vesztően jó ötletnek. Persze semmi nem maradhat titokban. Brant tudott Paulról és rólam.. ennek viszonyából mindent elmondott neki arról, hogy mi lefeküdtünk. A vita verekedésbe fordult. Össze voltam zavarodva de ennek ellenére választásra bírtak.. azt akarták, hogy válasszak kettőjük közül.
Kérésükre eleget tettem és választottam. De ez mind semmi.. csak ezután jön a java és a pokol.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Abbie C. blogján keresztül találtam rá a tiédre. A prológus alapján tetszik a sztori! Érdekes, és sokat sejtető. Kíváncsian várom az első részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, ha tetszik és köszönöm.:) Nemsokára hozom az 1. részt.

      Törlés